aktuelno
    SMANJITE DECI UNOS SLATKIŠA: Spečite gojaznost i depresiju!
    Lifestyle

    SMANJITE DECI UNOS SLATKIŠA: Spečite gojaznost i depresiju!

    • icon
    • icon

    Teško je zabraniti mališanima da jedu čokolade, sladoled i ostale slatke zanimacije, ali istraživanja pokazuju da je neophodno da se bar njihov unos svede na manju meru.

    • icon
    • icon Pixabay.com
    • icon
    • icon

    Stručnjaci upozoravaju da deca sve više pate od gojaznosti, imaju problema sa zubima, a istovremeno postaju hiperaktivna, pa čak i "divlja", za šta lekari direktno optužuju šećer. Doktorka Marta Najdel apeluje na roditelje da mališanima umesto kupovnih slatkiša pripremaju zdrave slatke obroke.

    Pixabay.com

    Autor: Pixabay.com

    - Med i voće sasvim zadovoljavaju njihovu realnu potrebu za šećerom, a pritom su zdravi i čine ih sitim. Crna čokolada je takođe dobar izbor, baš kao i organski cimet i kolači od kakao praha i voća. Umesto belog naučite ih da koriste žuti šećer. Važno je da na vreme deci stvorite naviku da se zdravo hrane, jer će im to postati rutina. U protivnom, mogu da postanu taoci loše ishrane, što je odskočna daska ne samo za gojaznost, nego i za ćudljivost i depresiju - kaže dr Najdel.