aktuelno
    Užina je OBAVEZNA posle treninga
    Lifestyle

    Užina je OBAVEZNA posle treninga

    • icon
    • icon

    Da li posle završetka vežbanja u teretani ili na otvorenom uopšte nemate apetit ili poželite da odmah nešto pojedete?

    • icon
    • icon Pixabay.com
    • icon
    • icon

    Ako spadate u prvu grupu, možda bi trebalo da razmislite o svojim navikama, jer izbegavanje hrane posle treninga može nepovoljno da utiče na ostvarenje vašeg cilja da izgubite poneki kilogram i zategnete telo.

    Različiti su razlozi za izbegavanje hrane odmah posle treninga. Neki smatraju da će na taj način poništiti sav trud koji su uložili kako bi liniju doterali do savršenstva, a nekima se, jednostavno, ne jede.

    Za gubitak želje za hranom kriv je grelin, hormon apetita, čiji se nivo posle vežbanja smanjuje (ponekad su potrebna i tri sata da bi se vratio u normalu). Zato je važno da se, ipak, počastite užinom, kako ne biste ubrzo osetili preveliku glad.

    Preporuka je da u roku od jednog sata od završetka treninga pojedete bananu, jabuku ili parče sira. Možete i da popijte jogurt ili malo čokoladnog mleka. Važno je da obnovite energiju tako što ćete uneti malo ugljenih hidrata i proteina. Na taj način isplatiće vam se sav onaj znoj koji ste ostavili na strunjači ili nekoj od sprava u teretani.