aktuelno
    OVO JE NAJOPASNIJI SVJETSKI REKORD: Većina koja je pokušala da ga obori je izgubila život
    Svijet

    OVO JE NAJOPASNIJI SVJETSKI REKORD: Većina koja je pokušala da ga obori je izgubila život

    • icon
    • icon

    Postoji određen broj svjetskih rekorda koji važi za izuzetno opasne, međutim jedan se posebno izdvaja među njima.

    • icon
    • icon Printscreen
    • icon
    • icon

    Riječ je o tome koliko može brzo da se kreće preko vode, a mnogi ljudi su čak i poginuli u pokušaju da ga obore.

    Svjetski rekord u ovoj disciplini je postavljen 1978. godine, a svima bi trebalo da bude jasno zbog čega ovaj svetski rekord važi za najopasniji.

    Kada se brzo krećete preko vode u nekom čamcu, to je već u startu recept za katastrofu.

    Čovjek koji je pokušao da obori rekord tokom 1930. na kraju je poginuo pokušavajući. Riječ je o Englezu Hernriju Sigrejvu, koji je uspio da postigne brzinu od 160 km na čas.

    Pošto nije bio zadovoljan, pokušao je ponovo sjutradan da ubrza kretanje svog broda, ali se on prevrnuo, a Henri se udavio.

    Potom je Džon Kob uz pomoć novog motora uspio da pokrene svoj čamac brzinom 338 km na čas, ali se čamac u jednom trenutku raspadao, pa je Džon preminuo od šoka 1952. godine.

    Onda su Italijani pokušali da obore rekord 1954. godine. Napravili su specijalan čamac, koji je mogao da dostigne brzinu i do 306 km na čas.

    Međutim, jedan od muškaraca koji je bio u njemu je ispao, što je dovelo do njegove smrti.

    Donald Kembel je čak sedam puta obarao sopstveni rekord, a onda je 1967. godine postavio rekord 445 kilometara na čas.

    Međutim, pokušao je da po osmi put obori sopstveni rekord, postigao je brzinuo od 475 km na čas. Tada se dogodila nesreća, a njegovo tijelo je pronađeno tek 33 godine kasnije.

    Rekord je konačno postavio Australijanac 1978. godine, kada je uspio da čamcem dostigne brzinu od 511 km na čas.

    On je uspio da preživi ovaj opasan izazov, ali oni koji su pokušali da obore njegov rekord nisu bili te sreće, prenosi Telegraf.